مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-12سياسي

صدور کیفرخواست برای 316 پرونده اغتشاشات اخیر در اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، تعداد 316 فقره پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان منتهی به صدور کیفرخواست شد.

- حجت الاسلام والمسلمین اسداله جعفری در تشریح آخرین آمار پرونده های قضایی مربوط به اغتشاشات، اظهار کرد: با اختصاص شعب و قضات ویژه، رسیدگی های قضایی در حال انجام بوده و تا امروز مرحله تحقیقات مقدماتی 316 فقره از پرونده های مربوط به اغتشاشات و متهمین حوادث اخیر در دادسرا به پایان رسید که منتهی به صدور کیفرخواست شد و برای صدور رأی به دادگاه ها ارسال شد.

وی افزود: دادگاه ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی تعیین وقت کرده و در اولین وقت ممکن اقدام به رسیدگی به این پرونده ها می کنند.

تاکنون 12 پرونده رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.

رییس کل دادگستری استان همچنین در هشتمین جلسه کارگروه ماده 27 دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، با اشاره به لزوم بهره گیری از احکام جایگزین حبس در استان، گفت: با بهره گیری از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس می توان تا حد زیادی افزایش آمار ورودی محکومان به زندان ها را کنترل کرد.

وی در خصوص آمار صدور کیفرخواست های شفاهی در استان، گفت: حداقل 20 درصد پرونده های کیفرخواستی در دادسرا قابلیت صدور کیفرخواست شفاهی را دارند که در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای 316 پرونده اغتشاشات اخیر در اصفهان

صدور کیفرخواست برای 316 پرونده اغتشاشات اخیر در اصفهان